logo

 

Zoek op; bestemming
Geen voorkeur
Zoek op; prijs
Geen voorkeur
15/03/2020 Update COVID-19

Per uur monitoren wij de onwikkelingen in de uitbraak van het COVID-19 Virus ( Corona ),

en de impact welke deze heeft op de reizen van onze klanten. We houden de ontwikkelingen van het Ministerie van Buitenlandse zaken ( BUZA ) en informatie van het RIVM nauwlettend in de gaten.

Op de Transavia site staat dat omboeken kosteloos mogelijk is (weliswaar met het betalen van een eventueel tarief verschil)

Het probleem hierbij  is echter op dit moment

1. Transavia Call centre is overbelast !!! Dus omboeken niet altijd direct mogelijk. Reizen met vertrek binnen 72 uur krijgen voorrang.

2. Er zijn heel veel reizen geannuleerd, en er moeten heel veel Nederlanders worden teruggehaald. Dat heeft op dit
moment hun 1e prioriteit.  Wij verzoeken u vriendelijk voor uw begrip hierin.

3. De vluchten voor November ( winter 20-21 )  zijn helaas nog niet boekbaar

4. Restitutie bij 3DGolfvakanties zal plaats vinden middels het Corona-Voucher,  en zullen wij in de komende dagen verder uitwerken,. Dit in overleg met het SGR, onze partner hotels , golfbanen etc in het buitenland. Belangrijk is tevens allereerst duidelijkheid te krijgen hoe een ieder, inclusief de Airlines ( mn Transavia )  met deze annuleringen omgaat. Wij weten op dit moment niet hoe luchtvaartmaatschappijen bij zogenaamde No Shows zullen reageren

Voor meer informatie verwijzen wij u ook graag naar: www.sgr.nl/news

Ook wij betreuren de situatie en weten dat ieder moment de situatie weer kan wijzigen. Rust, vertrouwen en kalmte kan ons op dit moment helpen. Wij vertrouwen op uw begrip en werken graag samen met u aan een goede oplossing voor alle partijen.

Voor meer informatie kijkt o.a. ook op www.transavia.com

Of de website van de overheid  https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen

Vertrouwende erop u hiermee juist te hebben geinformeerd in deze hectische periode voor ons allen.